tisdag 21 januari 2014

Sharing my passion


Hej och välkomna till HairfashionbySara!
Mitt namn är Sara och jag jobbar som frisör på salong Saxen på Skøyen, Oslo, tillsammans med tjejerna ni ser på bilden.
Jag finns här för att dela med mig av min kunskap, för att öppna era ögon för vad jag gör och för att dela med mig av min passion för mitt yrke.
På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt som är värt att veta om hår, allt från de senaste avantdarde frisyrerna till produkt information, färger, tips och enkla flätor.
Har ni några frågor eller önskemål, bara säg ifrån!
Jag hoppas att ni finner det ni läser intressant.


English: Hello and welcome to hairfashionbySara!
My name is Sara and i work at as a hairdresser at Saxen in Skøyen, Oslo, together with the girls you see in the picture.
I'm here to share my knowledge, to open your eyes for what I do for a living and to show you my passion for my profession.
On this blog you'll be able to read about everything worth knowing about hair, from the latest avantgarde hairstyles to information about products, colors, tips and simple braids.
Do you have any questions or request, just let me know!
I hope you'll find what I do interesting. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar