torsdag 27 mars 2014

Busy days


Hejhejhej mina kära. Oj vad dagarna klumpar ihop sig för mig just nu. Har haft 2 superstressiga dagar då jag kommit hem runt 11 tiden och helt enkelt måste sova. Vardagslivet tar allt för mycket tid just nu och jag önskar jag hade en fjärrkontroll för att styra mina dagar, paus, spola fram och bak eller varför inte, stänga av ett tag?
Ikväll befinner jag mig på ett event nere på byn, så jag har lite news för er, inget mycket, men mer om det imorgon!
Nu är det hur som helst helg och då har jag lite som ska fixas och trixas med, men det involverar inte jobb, så i helgen får ni se tillräckligt av mig för hela veckan!
Sussa nu sött allihopa, det ska jag göra när jag väl når min säng!

English; Heyheyhey my dearest. Oh how the days are bunched together for me right now. I have had 2 super stressful days when I have come home around 11 and simply must sleep. Everyday life takes too much time right now and I wish I had a remote to control my days, pause, track forward and back, or why not, switch off for a while? 
Tonight I find myself at an event down at the village, so I have some news for you, nothing much, but more on that tomorrow! 
Now it almost weekend and then I have a bit to be fixed with, but it does not involve job, so this weekend you will see enough of me for the whole week! 
 Sweet dreams everybody, I know I will, once I reach my bed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar