fredag 28 mars 2014

Weekday Oslo



Här har ni då innehållet av min lilla goodiebag jag fick igår.
Eventet var en kväll på weekday här i Oslo med en rejäl rabatt på allt i butiken. & ni känner mig, en sån inbjudan kan jag inte tacka nej till.
Det blev två fynd för min del, en ny blazer och en underbar blus, båda i vårens härligaste färger.
Bilder på dem kommer inom kort!
Nu sitter jag på jobbet och har en liten lucka mellan kunder. Idag har jag verkligen den härligaste helgkänslan på evigheter, solen skiner här i Oslo och det ska fortsätta hela helgen.
Hoppas ni får en lika underbar helg som jag hoppas på!

English; Here you have the contents of my little goodie bag I got yesterday.
The event was an evening on weekday here in Oslo with a hefty discount on everything in the store. & You know me, one of those invitation I can not refuse.
There were two new in;s for me, a new blazer and a gorgeous blouse, both in glorious spring colors.
Pictures of them coming soon!
Now I'm at work and have a small gap between customers. Today I hyave the most wonderful weekend feeling in like.. forever, the sun is shining here in Oslo, and it will continue throughout the weekend.
Hope you have an equally wonderful weekend I'm hoping to get!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar