torsdag 20 mars 2014

Color splash;

New nails


Var i tisdags och byggde på mina stackars naglar som aldrig blir något längre. Det är förövrigt en av nackdelarna med frisöryrket, naglarna slits och blir otroligt mjuka & händerna blir torra som bara den.
Jag gjorde mina hos en otroligt duktig tjej, Maria, här i Oslo, hennes facebook sida hittar ni här!
Jag valde att göra mina helt naturella då jag ofta bytar lack, gärna för att matcha outfiten hah! Ikväll lekte världens sötaste Sofia, som är väldigt flink till detta, lite med mina naglar och jag fick ett par riktiga färgbomber, lagom vårkänsla över dessa godingar! Tusen tack Sofia!
Och ja, ni får ursäkta den krossade skärmen på iphonen, men hur många iphones är hela idag egentligen?
Har idag hunnit med en lång dag på jobbet med ett fullt schema och ett pass på gymmet, ben/rumpa, så lär inte kunna gå imorgon.
Nu ska jag krypa till kojs, hoppas ni haft en kanon dag.
Längtar ni lika mycket till helg som jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar