tisdag 18 mars 2014

Hairfashionbysara with a twist

Hej allihopa!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den otroliga torkan det har varit på bloggen sista tiden. Jag har haft så mycket som hänt i mitt liv sista tiden, personliga anledningar som har gjort att bloggen har hamnat på 684 plats i min prioriterings lista. Jag är nu tillbaka, förhoppningsvis starkare och bättre än innan och med ett lite annorlunda tänk. Ni kommer fortfarande få med er grunden till varför jag först startade denna bloggen, men lite nytänk är aldrig fel tycker ju jag. Så fram över kommer ni märka en liten förändring som jag verkligen hoppas att ni gillar! Har ni några frågor angående bloggen eller ja, vad som helst egentligen, bara kom med dem, jag vill att ni ska få ut så mycket som möjligt av varje besök. Nu ska jag faktiskt krypa till sängs, så skriver jag mer imorgon.
Love, Sara.

Hello everyone! 
I'm so very sorry for the incredible drought that has been on the blog lately. I have had so much that have happened in my life lately, personal reasons that have made the blog nr 684 at my list of priorities. Now I'm back, hopefully stronger and better than before and with a slightly different mindset. You will still get to you the foundation of why I first started this blog, but a little innovation is never wrong. So from now on, you will notice a small change that I really hope you like!
Do you have any questions regarding this blog, or yeah, anything really, just come with them to me, I want you to get the most out of each visit. Now I actually are go to bed, I will write more tomorrow. 

Love, Sara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar