måndag 24 mars 2014

White on white Monday

 // Jacket & pants - bikbok // shirt - zara // shoes - nly //

Sorry för dålig update idag men oj vad måndagar inte är min dag. Eller den är ju inte dålig, men just att var måndag är det samma problem att komma in i rutinerna, precis som om jag har glömt hur jag fick allt att falla på plats för några dagar sedan (jag vet, korkat.) Nu sitter jag i alla fall här med en tallrik mat framför mig, klockan 11 på kvällen, bra där! Har hunnit med en del ärenden på byn, en dag på jobbet, ett stenhårt cardio pass på gymmet, handlat mat, lagat mat, städat.. ja, det var nog allt!
Har ni haft en lugn måndag eller den har varit lika fullproppad som min? 
Nu kommer när som helt kärestan min hem till mat på bordet, åh, tänk om jag hade den lyxen! 
Godnatt kära ni, det är en dag imorgon också.

English; Sorry for bad update today but oh what Mondays aren't my day. Or it's not bad, but just that every Monday it's the same problem, to getting into the routines, just like I've forgotten how I got everything to fall into place a few days ago (I know, stupid.) Now I'm here anyway with a plate of food in front of me, 11 o'clock at night, good there! Today I Have managed to do some errands in the village, a day at work, a very hard cardio workout at the gym, shopped for food, cooked, cleaned .. well, that's about it! 
Have you had a quiet Monday or it has been as packed as mine? 
Soon my darling is home, and the food is on the table, oh, what if I had that luxury! 
Good night my dear, it's a day tomorrow too.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar