tisdag 11 februari 2014

In my hair; part two

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11633219/?claim=r2bzx92kp3e">Följ min blogg med Bloglovin</a>

1. Leave in conditioner; Lanza, hair repair, en fuktgivande produkt som reparerar håret. Sätts i efter duschen i handdukstorkat hår.
2. Saltvattenspray; .. beach, en produkt som gör håret lite strävare och ger stadga. Tänkt er att ni badat i havet, lite sån känsla ger denna, sprayas i håret före man fönar det.
3. Dry wax; KMS California, detta brukar jag förklara som en blandning av ett wax och ett hårspray. Det blir inte lika fett som wax kan bli, men inte lika hårt som hårspray, det är alltså, wax i spray form. Perfekt för halvkorta frisyrer som behöver lite stadga och lite bus i frisyren.
4. Hårspray; ..., force, ett starkt hårspray räddar en mjuk frisyr som inte vill behålla sin form under dagen, som mitt! Spray använder jag mest om jag ska på fest eller har en annan frisyr än den jag har till vardags.
5. Torrshampo; KMS Californina, make over spray. Min räddare i nöden! Detta är det bästa tipset jag har idag, alla tjejer borde ha en sån här i badrumsskåpet, den fungerar alltid lika bra och man går från att verkligen behöva tvätta håret till att klara sig en dag till, perfekt om man har ont om tid!

English; 1. Leave in conditioner; Lanza, hair repair, a moisturizing product that repairs the hair. Put it in the hair when you have dried it with a towel.
2. Salt water spray; ... beach, a product that makes the hair rough and gives it strenght. Almost the same feeling like when you swim in the ocean. Spray in the hair befor blowdry.
3 Dry wax; KMS Californina, I normally explanes it as a mix between wax and hairspray. Perfect for half short hair.
4. Hairspray; ... Force, there is a reson why almost everyone owns a hairspray, all I need to say.
5. Dry schampo; KMS California, make over spray, this is my saviour! It is the best this I give you today, all girls should have this in here bathroom, perfekt if you don't have time to wash your hair.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar