onsdag 12 februari 2014

Make your skinn glow;

Mina favvisar ifrån The body shop; Jag tycker att deras produkter är helt magiska för huden och gott luktar de också! Just nu använder jag deras body butter i dofterna passionsfrukt och papaya, även ett clensing body butter i doften kamomill.
För mina vintertorra läppar använder jag den lilla burken, i jordgubbsdoft. Läpp sticket som ligger bredvid är perfekt på sommaren då den innehåller 15 i solskyddsfaktor.
English; My favorits from The body shop; bodybutter, passionfruit and papaye, a clensing butter in camomille, and a lip balm in strawberry. the stick is my favorite for summer, 15 in sun protection.

Nordic treat exlusive hydroget face patch ca 220 kr.
En återfuktande mask som du lägger på ansiktet i ca 30-40 minuter, gör underverk för en vintertorr hud!

English; A moisturizing mask that you lay on your face for 30-40 minutes, perfekt for your winter skin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar