söndag 9 februari 2014

This weeks IT person; Kim Kardashian


Detta är antagligen ett av de mest självklara valen jag kan göra, men herregud vad snygg hon är!
Och med hennes egen klädkedja, en fantastisk stil och ett himmelskt hår är hon ett ganska bra val i mina ögon.
Här har ni även några biler på hennes hår de senaste åren, man brukar säga att en skönhet klär i allt, men vad tycker ni? Själv skulle jag säga att bilden ovanför är min favorit.

English; This is proberbly the most obvious choise I can make, but oh my god, she is so good looking!
With her "own" clothing stores, a stunning stile and a heavenly hair I think that she's a good choise.
Here you have some pictures of her hair the last years, they always sais that a beauty fits in everything, but what do you think? I think that the picture above is my favorite. 



"I love curves, Being super skinny just isn't attractive to me"

Ett av kims bästa uttalande i min mening. Vad är en tjej utan lite kurvor?

English; One of Kims best statements, what is a girl without any curves?




2 kommentarer:

  1. she is so beautiful! love this category on your blog!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much! It makes me happy to hear that! :)

      Radera