onsdag 12 februari 2014

Valentines special; gifts for him



För att skippa alla de klassiska gåvorna på alla hjärtansdag valde jag bort blommor.. parfym är dock med så jag vet att jag alltid blir glad för en parfym, spelar ingen roll när. 
Det första är något som min man ska få på fredag, 52 weeks of romance, ett spel där man en gång i veckan skrapar en "lott", eller ett uppdrag, 26 st för honom och 26 st för henne, som man ska uträtta under veckan, låter inte detta perfekt?! Har man varit ett par i 3 år som för oss, så tycker jag i alla fall det är passande!  Ett wax är något som killar ständigt behöver och förbrukar värre än jag förbrukar choklad. Underkläder är ett tråkigt men säkert kort, ska ni köpa det, så gör något kul av det! Ett presentkort är aldrig fel. Antingen på olika romantiska saker av dig, städning, massage eller middag eller varför inte på en klippning?  


To skip the classic gift for valentines day (exept the parfume) here is five tips for the girls to give to the guys. "52 weeks of romance" is a game were every week you have a mission to do a sprecial rhing for your partner, thus is what my man is getting on friday!
A hairwax is always good, guys use this as it's water in the dessert.
Underwear, boring, but do something fun of it!
Or maybe a giftcard, on something you'll do for him or why not a haircut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar